Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 februarie 2012

Daca vreau mobila caut pe net?

Am primit zilele trecute o propunere venita de la blogatu sa scriu un articol despre situl vreaumobila. Trebuia sa scriu ceva despre ei in care sa pun niste linkuri despre mobila si saltele. Am zis....de ce nu?

Dar il voi scrie un pic altfel. Iata ce mi s-a intamplat :
Mailul l-am primit noaptea tarziu si n-aveam somn. Am zis sa intru un pic pe site sa vad despre ce era vorba si am avut o surpriza. Situl nu se incarca deloc. Stiind ca blogatu e un baiat serios si nu se tine de glume m-am gandit ca poate a gresit o litera si am cautat pe google.

Nu gresise, dar situl era "cazut", asa ca m-am indreptat catre urmatoarele linkuri care contineau pareri despre situl vreaumobila din partea unora care sustineau ca au fost clienti sau au vrut sa cumpere de pe site..Linkurile erau de pe forumul softpedia si de pe un site pe care se pot publica articole de catre oricine vrea.Acum nu vreau sa tin partea nimanui, dar stiu ca atunci cand vreau sa cumpar ceva de pe internet, fie mobila, fie saltele, canapele sau scaune, telefoane sau orice obiect care costa ceva mai mult de 100 de lei sau chiar mai putin, intai ma documentez, eventual vizitez un showroom. Oricum caut pe net pareri pro si contra din partea utilizatorilor sau a celor care au cumparat acel obiect. Apoi ma gandesc daca dau banii pe acel obiect sau nu.

Altfel, situl lor este frumos si va recomand sa il vizitati, au chiar si un blog in care dau sfaturi sau arata idei de mobila, au si concursuri, tot pe blogul lor am vazut un showroom si poze din fabrica partenera.


Pozele sunt de pe situl lor. Si inca ceva....preturile de pe site nu contin TVA. Scrie mai mic in dreptul lor dar scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu