Faceți căutări pe acest blog

luni, 26 martie 2012

Papuci gratis de la magazinul ZorileStore.ro (4)

Dupa cum v-am spus zilele trecute, am primit papucii pe care i-am cerut de la magazinul Zorilestore si am facut un unboxing aici. Am testat un pic in weekend papucii  RIDER pentru barbati ROOTS II AD marimea 42 si pot spune ca sunt mai buni decat cei facuti in China pe care ii aveam de anul trecut.
Asa cum vedeti si in poze, sunt flexibili, materialul din care e facuta talpa e un plastic moale ca un burete, pe partea unde calci au o textura care ajuta cred eu la o aderenta mai buna, sa nu scape piciorul din papuci. La inceput m-a deranjat un pic dar m-am obisnuit repede cu denivelarile texturii si pot spune ca sunt chiar comozi, aproape nu ii simt in picioare.
De asemenea sunt si usori si te simti ca si cum ai fi in picioarele goale pe strada. Pe eticheta cu care au venit aveti sfaturi de intretinere a papucilor, cu ce se spala, cum se usuca, etc.Aveti poze mai jos ...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu