Faceți căutări pe acest blog

joi, 22 martie 2012

Steam trade

Azi dimineata am observat in contul meu de pe Steam in inventar 3 cupoane pe care le-am primit cu discount 50% pentru jocul Assassins Creed Revelations. Avand in vedere ca jocul se poate cumpara de pe Steam cu 50 euro, asta inseamna ca am primit un cadou de 75 euro. Problema este ca am deja jocul, asa ca m-am gandit ca as putea sa fac un schimb cu cineva dintre voi. Astfel se dau cele 3 cupoane pe jocurile :
- Trine 1 pentru 1 cupon reducere Steam 50% Assassins Creed Revelations
- Trine 2 pentru 1 cupon reducere Steam 50% Assassins Creed Revelations
- Shank 2 pentru 1 cupon reducere Steam 50% Assassins Creed Revelations
Eu consider ca este o afacere buna pentru voi ( dau cupoane de 75 euro pe jocuri de 30 euro ). Daca este cineva doritor, il rog sa lase un comentariu aici pana pe 31 martie (pentru ca aceste cupoane expira pe 1 aprilie) si il voi contacta pentru schimb.
Alternativ, pot da cupoanele pe bani prin paypal. aveti in stanga butonul prin care puteti face tranzactia, apoi ma anuntati in comentarii si voi face cumva sa ajunga cuponul la voi. Un cupon = 10 euro prin paypal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu