Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 mai 2012

Ce ma enerveaza (1)

Concursurile care au specificat " dureaza pana pe data de x, castigatorii vor fi afisati pe data de y" si constati ca abia pe data de y + 4...7 zile vei vedea cine a castigat.
La fel la campanii "scrieti un articol cu tema.... si noi jurizam/tragem la sorti castigatorul care va fi afisat/contactat pe data de y". Apoi te uiti toata ziua acolo pe site la ei si nimic...si nimic peste 2 zile, mai trec inca 3 si intr-un final apare mic un castigator aruncat intr-un colt.


Acum eu ma gandesc ca exista cateva situatii:
a. eu am un blog de succes si sunt contactat de Comaorge sa dau un produs ca premiu in urma unor comentarii/articole pe blog. 
- data anuntarii castigatorului trebuie sa fie data de intai a lunii, eu extrag un castigator si ii anunt pe Comaorge sa il valideze si nu pot sa il public pana nu imi dau ei acceptul (aici e vina organizatorului Comaorge care o freaca si nu da repede un raspuns)
- sau data anuntarii castigatorului trebuie sa fie data de intai a lunii,si YO, ca mare vedeta proprietar de blog, o "frec" si nu ma gandesc inainte ca pe intai o sa am si alte chestii de facut si ma apuca ziua de 7 ale lunii si scot repede un iepure din palarie si ma doare in basca.
Oricum eu am trafic si data viitoare tot la mine vine Comaorge cu un alt concurs (in loc sa ma penalizeze ca mi-am batut joc de regulamentul concursului si implicit de reputatia si numele organizatorului Comaorge)
b. un site ofera un premiu in urma unui concurs organizat tot de el, si o "freaca" neanuntand castigatorul decat foarte tarziu.
Oare de ce eu ca participant sunt obligat sa respect un regulament si tu ca organizator sau pur si simplu partener in numele organizatorului nu poti sa respecti o data specificata in acelasi regulament?
Daca esti organizator, nu te gandesti ca dauneaza renumelui pe care vrei sa il creezi prin acest concurs?
Daca esti partener, oare nu te gandesti ca poate nu vei mai fi ales de organizator data viitoare tocmai pentru ca ai dat dovada de lipsa de organizare, poate chiar lene, ca sa nu zic nesimtire si nu ai respectat regulamentul afisand cu intarziere castigatorul?
Daca tu ca partener nu esti de vina, de ce nu specifici scriind in cateva randuri situatia? Pentru ca te afecteaza si pe tine ca reputatie.
Dar stai, traim in Romania, tara unde nu conteaza reputatia, doar traficul si unicii care oricum vor veni pe site. Multi si prosti.Piscoturi sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu