Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 mai 2012

Duhul din telefon

Zilele trecute zaceam in pat si tot frecam ecranul telefonului navigand pe internet cand, din greseala, am dat cu degetele peste o reclama pe care nu o mai vazusem inainte. Scria mare, pe jumatate de ecran: "Apasa aici si iti indeplinim nu 3, ci 4 dorinte!". Am incercat repede sa dau inapoi, dar ce sa vezi : din telefon a iesit un nor de fum si in fata mea aveam un duh care semana mult cu cel din cartile de povesti din care ii citteam fiicei mele cand era mica.
M-am blocat pe moment, dar mi-am revenit in timp ce creatura mi-a soptit: "Spune-mi, care iti sunt dorintele stapane ?" L-am intrebat cate dorinte pot sa imi pun si el mi-a confirmat textul din reclama: "4".
Acum, stateam si ma gandeam, ce as putea sa cer. M-am gandit la pozele la care ma uitasem inainte, cu casute de vacanta construite in apa limpede a marii, pe insule aproape virgine si am zis repede: "Prima dorinta este o vacanta fara griji pe acea insula cu toate costurile platite" si i-am, aratat repede poza de pe telefon.
Duhul a zambit si mi-a soptit iar: "S-a facut".
Apoi, m-am gandit la lucrurile minunate pe care le vazusem pe situl vizitat de curand evoMag. Ce as putea sa cer de acolo? Ce obiecte mi-ar face vacanta mai placuta?
Am ales atunci:
- un laptop ASUS Lamborghini VX7SX-S1197Z care este foarte bine dotat cu tot ce as putea cere de la un sistem. Este cel mai puternic laptop pe care l-am vazut pe acel site si care nu cred ca m-ar dezamagi niciodata nici ca performanta, nici ca fiabilitate.
- un telefon mobil Samsung Galaxy S III, cel mai performant telefon existent in momentul actual pe piata, care integreaza cele mai noi tehnologii si prin care as putea fi in contact peste tot cu prietenii si familia mea oriunde as fi pe lumea asta.
- o camera video Sony HDR-CX700VE cu care as putea filma in rezolutie FullHD si as poza toate peisajele minunate pe care mi le ofera acea insula pe care imi voi petrece vacanta.
Am simtit atunci ca toate cele trei obiecte se completeaza unul pe altul si imi vor oferi alegerea perfecta pentru vacanta pentru care am optat.
Filmele si pozele facute cu camera video sau cu telefonul le voi putea descarca pe laptop pentru a le vedea si le voi putea apoi arata prietenilor si familiei, pe laptop voi putea sa ma relaxez inainte de culcare navigand pe internet sau jucand un joc. Ar fi fost minunat.
Duhul a soptit "S-a facut" si a disparut intr-un alt nor de fum la fel ca in poveste.
M-am uitat in jur, dar nu s-a intamplat nimic in urmatoarele minute si atunci m-am gandit: "Cred ca trebuia sa specific exact si perioada in care aceste dorinte sa se indeplineasca"
Am toata viata inainte si astept ca in urmatorii ani, duhul intalnit sa imi indeplineasca dorintele.
Acest post participa la campania evoMag " evoBlogger in vacanta " la care puteti participa si voi cu un articol daca indepliniti conditiile specificate.
Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu