Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 iunie 2012

Review E-boda Impresspeed E1 - jocuri

Stiu ca multi mi-ati cerut acest review, intrebandu-ma cum se comporta diferite jocuri pe aceasta tableta, insa din lipsa de timp liber nu am apucat decat acum sa testez mai multe jocuri pe ea.  Tableta se comporta destul de bine, "agata" putin la jocurile mai pretentioase, insa pentru 600 de lei eu zic ca te poti descurca cu ea. Iar daca cei de la service se tin de cuvant si rezolva bugurile din soft, la banii astia devine un best-buy.
Sa revenim la jocuri :
- primul joc incercat a fost Asphalt 5 deoarece il aveam si pe telefon - Desire - si aveam cu ce sa compar. A mers foarte bine, fara blocari. Recomand sa intrati in campanie sa deblocati macar a treia masina. Prima are controlul foarte prost si e greu de jucat cu ea, cel putin ajutandu-te de accelerometru.
- apoi am incercat Peggle care se misca si.el foarte bine, fara lag.
- am zis apoi sa incerc ceva mai nou, Asphalt 6, care a inceput sa agate putin, dar totusi era jucabil.Nu il incercati pe accelerometru pentru ca nu functioneaza cum trebuie. Apasati pe ecran stanga-dreapta pentru a vira. 
- au urmat apoi 2 jocuri din seria Modern Combat, 2 si 3 care au fost si ele destul de jucabile.
- am incercat apoi Assasins Creed, care nu a cauzat probleme, daca te poti obisnui cu perspectiva 3d. La fel de jucabile au fost UNO si Spiderman Total Mayhem.
Inca nu am incercat Let's golf 2 si 3, Hero of Sparta, Avatar si seria Brothers in arms, dar voi updata postul pe masura ce le incerc. Voi incerca sa pun o arhiva cu ele pe un cont de Dropbox sau Box pentru a va convinge cu ochii vostrii cum se comporta in jocuri.Deocamdata apk, mai tarziu si data.
E-boda Impresspeed E1 se poate comanda aici la pretul de 599.99 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu