Faceți căutări pe acest blog

marți, 7 august 2012

Zambete

Compunere libera despre FEMEIE a elevului Gigel din clasa a II-a

Femeia este o fiinta, pe care Dumnezeu a lasat-o pe pamînt dupa chipul si asemanarea lui, desi toti o prefera dupa chipul si asemanarea lui Pamela Anderson. De fapt si femeia este tot un fel de Dumnezeu, caci pe pamânt e atotputernica. Nimic nu se face fara ea : nici politica (vezi madam Thatcher), nici vâlva (vezi Mrs Hillary Clinton), nici miliarde (vezi madam Rotschild), nici copii (vezi mama).
Femeile sunt de doua feluri : tinere si foarte tinere. Cele mai în vîrsta intra în categoria „femei bine”. „Femeile bine” sunt acelea care au împlinit 50 ani si de fapt merg pe 39. De fapt, la femei nu are importanta vîrsta, ci cosmeticele, fiindca fiecare produs cosmetic acopera 2-5 ani. Asa ca daca o femeie foloseste 20 de cosmetice, poti sa spui despre ea ca nici nu s-a nascut înca, desi primeste deja pensie.
Femeia este subiectul celor mai multe cîntece de dragoste, de aceea dragostea este întotdeauna un cîntec. Tata spunea ca fara femei nu se poate trai, iar cu femei este imposibil de trait. Cea mai mare calitate a femeii este zestrea. Cel mai mare defect al femeii este maica-sa. Dar asa cum inventatorii au inventat avionul fara pilot, revolverul fara zgomot, tot asa se încearca o alta inventie : zestrea fara nevasta si sot fara soacra. Cred ca cel care va pune la punct aceste doua mari inventii va primi Premiul Nobel pentru Pace.
Femeile se pot împarti, dupa spune unchiul Costel, în alte trei categorii :femeile care au suflet si sunt stimate, cele care au caracter si sunt admirate si cele care au suflet si sunt stimate, cele care au caracter si sunt admirate si cele care au nu-stiu-ce si sunt cautate. Eu nu stiu de ce sunt cautate, ca doar nimeni nu se joaca cu ele de-a v-ati ascunselea, ci de-a v-ati gasitelea. Unchiul Costel îi soptea lui tata despre una : „Ce mi-am cautat mi-am gasit, iar acum mi-e frica sa nu-mi gaseasca ceva si medical”.
Femeia este de genul feminin, desi unele poarta pantaloni, dupa cum unii barbati sunt de genul masculin si poarta sort de bucatarie. Femeia, spune legenda, s-a nascut dintr-o coasta. De aceea se pricepe atît de bine sa miste soldurile. Prima femeie care a pacatuit a fost Eva. A doua femeie au fost toate celelalte.
Cica Eva a pacatuit cînd a muscat din mar. E posibil sa fie adevarat, fiindca într-o seara, cînd mama era plecata de acasa, l-am auzit pe tata, care era cu o vecina în salon, strigîndu-i : „Ho, nebuno, nu ma musca!”. Probabil ca pe întuneric l-a confundat pe tata cu un mar. Într-adevar, cînd a iesit el din camera, avea urme de muscatura pe gît, exact acolo unde este marul lui Adam. Pe urma, ca în Biblie, tata i-a soptit vecinei : „Acum pleaca repede, ca daca vine acasa sarpele, s-a zis cu noi!”. Eu l-am întrebat : „-Despre ce sarpe vorbesti, ca acasa nu trebuie sa vina decît mama!”.
Enervat, tata mi-a plesnit doua palme, de m-am vazut cu toti sfintii, asa cum scrie la Biblie. Cînd s-a înapoiat mama, i-am cerut sa-mi explice legenda. În loc sa-mi explice mie, i-a explicat lui tata, dupa care l-a gonit din Rai si abia dupa doua luni s-a întors.
Atît stiu despre femei. Pentru rest am sa ma uit pe gaura cheii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu