Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 noiembrie 2012

De vanzare cont Steam si calculator

Va povesteam acum cateva zile ca vreau sa vand contul meu de Steam, cu peste 90 de jocuri activate. Ei bine, am uitat sa va povestesc ce prieteni buni am pe Steam. Ieri m-am pomenit cu un mail, si nu e primul de acest gen, in care unul din prietenii cu care am jucat anii acestia Team Fortress 2 mi-a dat un cadou : un joc full. Deci acum am adaugat inca un joc la colectie, fara sa cheltuiesc bani. Cam astfel de prieteni veti mosteni odata cu contul meu de Steam.
Pretul este : 250 euro in contul de paypal sau 1100 ron cash sau in contul meu bancar de la ING.
Nu platiti inainte sa vorbiti cu mine. Pretul este negociabil in limitele bunului simt.
Vand numai persoanelor din Bucuresti, pentru ca transferul contului dupa plata presupune sa ne vedem fata in fata sa schimbam niste date in cont (parole, e-mail).

Si, in continuare vand unitatea pc din anuntul anterior. Pretul este 500 ron unitatea sau 650 ron unitatea + monitor Samsung 19".

Cine doreste sa ia si unitatea, si monitorul si contul de Steam poate beneficia de o reducere.
Dar asta discutam in particular. Deocamdata, cei interesati ma pot contacta pe mail, il aveti in dreapta jos, sau lasand un mesaj aici cu ceva date de contact si va caut eu.

LE: preturi actualizate aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu