Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 noiembrie 2012

Despre lansarea Iphone 5

Aseara am stat pe twitter, la fel ca Blogatu si multi altii pentru a urmari lansarea smartphone-ului Iphone 5 pe #lansareiphone5. Multi bloggeri au fost prezenti, multe glume s-au facut, cea mai interesanta fiind cea de mai jos (poate unii nu o gusta, dar nu o explic, poate altii se simt ofensati, ma scuz in fata lor):


Nu va ascund faptul ca am urmarit lansarea pentru a gasi noi motive pentru a explica de ce mi-as dori un Iphone 5. Si chiar am gasit :
- acest smartphone este compatibil cu standardul 4G, care este aflat in teste la Vodafone si care se va lansa comercial la inceputul anului viitor;
- Groparu isi vinde Iphone 4 pentru a-si cumpara noul model (deci chiar considera ca merita diferenta de bani, il doreste, ceea ce inseamna un vot pozitiv pentru Iphone 5 si un motiv in plus pentru mine sa il doresc);
- Blogatu a declarat ca il va cumpara (alt posesor de Iphone 4 care va face un upgrade in viitorul apropiat)
- cei care il cumpara azi au gratis abonament la Zonga timp de 1 an, iar despre Zonga am scris numai de bine acum cateva zile
- nu in ultimul rand,la Vodafone, pretul unui iPhone 5 cu 16 GB variaza intre 299 şi 539 euro, in functie de abonamentul ales.
Deci o gramada de raspunsuri pentru intrebarea  “De ce iti doresti de la Vodafone un iPhone 5?”.
Voi de ce l-ati dori ?

Surse : twitter, VictorKapra.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu