Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 aprilie 2013

Amintiri din copilarie

De cateva zile vremea s-a incalzit si mi-am adus aminte de copilarie si de zilele in care, cu cei cativa lei stransi de-a lungul saptamanii, mergeam sa imi cumpar inghetata de la coltul strazii. Atunci erau tonete de inghetata care vindeau marfa deja ambalata (cine isi aduce aminte de Polar, care semana cu untul de acum, sau de vafe?). 
Apoi, pe masura ce am crescut, dupa revolutia din 1989, au aparut micii intreprinzatori cu chioscurile de inghetata. Lumea s-a modernizat si, in locul inghetatelor Polar, au aparut cele la cornet, care seamanau oarecum cu vafa, dar erau facute pe loc la masina de inghetat. Imi parea o adevarata minune atunci si stateam minute intregi admirand maiestria celor care indesau inghetata in cornet cu o indemanare neobisnuita, rezultatul fiind o inghetata ce semana cu imaginea din stanga, uneori chiar mai inalta si mai groasa.
Imi imaginam cateodata ca, atunci cand voi fi mare si bogat, voi avea masina mea de facut inghetata in bucatarie si la fiecare masa inghetata va fi nelipsita. Cu timpul, am crescut si alte lucruri mi-au captat atentia si m-au indepartat de magia chioscurilor de inghetata, insa, din cand in cand, gaseam timp sa ma rasfat, intr-o zi torida, cu cate un cornet racoritor.
 
 
Zilele trecute, ma "plimbam" pe net si am dat peste situl celor de la Bilancia, care mi-a adus aminte de fanteziile copilariei. La ei pe site poti gasi echipamente profesionale de la cuptoare si mixere, pana la vitrine de inghetata. 
Avand peste 200 de angajati in Bucuresti si in sucursalele din Brasov, Iasi, Constanta, Craiova, Timisoara Sibiu si Cluj, cei de la Bilancia ofera spre vanzare peste 72.000 de articole pentru utilat magazinele. 
Pentru a ajuta micii intreprinzatori si pentru a demonstra calitatea produselor sale, Bilancia are pe site o pagina documentata, plina de idei de afaceri. Tot in acelasi scop a lansat, in premiera in Romania, programul “Try Now”, prin care oricine poate incerca afacerile propuse pe site-ul lor, urmand ca in maxim o luna sa opteze pentru achzitia utilajelor sau pentru returul lor. Tot ce trebuie sa faca, cel care doreste sa fie ajutat, este sa achite la semnarea contractului 20% din valoarea echipamentului, iar suma se va deduce din pretul final platit, daca afacerea reuseste si opteaza pentru pastrarea utilajelor.
Este o idee buna, prin care isi ajuta potentialii clienti sa aibe la randul lor profit si va recomand sa aruncati o privire peste aceste idei de afaceri, sunt chiar interesante!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu