Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 29 mai 2013

Aventuri cu PC Garage

Colegul Radu mi-a dat o idee buna, tot aveam de gand sa fac rost de un HDD extern, iar unul din HDD din unitate cam someaza, asa ca m-am gandit sa iau un rack extern pentru el si sa il transform in HDD extern. Am cautat ceva la eMag, dar m-au speriat preturile, asa ca urmatorii in rand au fost PCGarage. Aveam un voucher la ei si vroiam sa il folosesc, urmand sa platesc o suma modica pentru acest rack.
Pana aici toate bune si frumoase, pe pagina produsului scrie chiar si ca livrarea este gratuita pana in locatia mea, am generat voucherul, am facut comanda si aici m-am lovit de primul obstacol. Livrarea la plata ramburs nu e gratuita, costa cam 17% din pret si deja voucherul meu abia acoperea aceasta diferenta. Am observat totusi ca, daca plateam cu cardul, livrarea ramanea gratuita ca in promisiunea "electorala" din pagina produsului. Am scos cardul sa platesc, am ajuns pana la momentul platii efective, care este securizata cu 3D Secure. Luna trecuta tocmai imi securizasem si eu cardul, totul bine pana la parola .... pe care am uitat-o. Asa ca am luat legatura cu cei de la ING, care s-au miscat foarte rapid, am resetat parola, dar cea noua nu mergea in pagina de plata la PC Garage. A trebuit sa ies si sa o iau de la capat, dar surpriza: voucherul meu a ramas blocat in comanda anterioara, la care nu are nimeni acces, nici eu ca sa o anulez sau sa incerc iar sa o platesc, nici ei nu pot sa faca nimic timp de 3 zile, dupa care se anuleaza singura si imi pot refolosi voucherul. Acum eu nu ma grabesc, dar daca altcineva s-ar grabi, cred ca frigiderul lor ar fi plin in momentul acesta cand imi cititi articolul, nu?
Deci PCGarage, facem si noi ceva sa aveti acces la program ca sa va puteti macar anula comenzile?
BTW, nu incercati sa ii sunati, mai repede va suna ei daca dati click pe link-ul din site, cu conditia sa fiti logati si in cont sa aveti definit corect numarul de telefon.

LE:in ultimele ore s-au mai intamplat niste lucruri: nota 10 pentru PayU care a stiut sa imi trimita link pentru a plati cu cardul aceeasi comanda, ceea ce am si facut; nota 2 pentru suportul PCGarage care n-a stiut sa imi spuna "stai linistit ca iti va veni pe mail un link nou pentru a plati comanda, daca n-ai reusit din prima". Acum sa vedem daca pana vineri am produsul, asa cum scrie pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu