Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 august 2013

Terapia pentru suflet

Inainte sa plec la Costinesti, am facut cateva cumparaturi pentru drum, dar si pentru perioada in care urma sa stau acolo. Avand in vedere faptul ca mergeam intr-o statiune turistica, ma asteptam ca unele preturi sa nu fie tocmai convenabile pentru buzunarul propriu, asa ca ne-am "dotat" in avans cu bauturi alcoolice (a se citi bere ) si sucuri din supermarket. 
Citisem pe blog la Arhi despre berea Terapia, produsa de Clinica de Bere in doua sortimente: Terapia Platin, bere alba nefiltrata si Terapia Gold, bere blonda nefiltrata si eram curios ce gust are. M-am gandit ca acum este momentul sa o savurez si mi-am notat pe lista sa o cumpar. Acum, singurele locuri in care gasesti bere Terapia in Bucuresti sunt magazinele:
- Quickdeli, de pe str. Tunari nr. 2, in Sectorul 2;
- Donia – Bacania cu Suflet in Piața Romana, pe Mendeleev 37;
- Bacania Veche pe str. Barbu Vacarescu nr. 49;
- Targul Domnesc, care are doua locatii :
1. Strada Alexandru Constantinescu (fosta Campina) nr.7, Sector 1, undeva langa Piata Domenii;
2. Strada Arh. Ion Mincu nr.5,sector 1 pe langa Piata 1 Mai.
As fi putut sa o comand si online, la ei pe site, insa nu prea aveam incredere (in curier) ca ar fi ajuns sticlele la mine intregi, dupa un drum asa de lung, de la Timisoara si pana in Bucuresti. Una peste alta, orele au trecut foarte repede, inainte de plecare si m-am pomenit ca era deja destul de tarziu ca sa mai ajung la oricare din magazinele amintite mai sus, asa ca am luat cateva sticle din alta marca de bere si mi-am vazut de drum, insa am ramas in suflet cu pofta nesatisfacuta. Iata ca soarta tine, totusi, cu mine: se pare ca voi avea onoarea, ca in urmatoarele zile, sa imi potolesc setea cu o "trusa de prim ajutor", ca cea din imagine, donata de cei de la Clinica de Bere, prin intermediul lui Arhi.
Daca si voi vreti sa va numarati printre norocosi, tot ce trebuie sa faceti este sa urmati indicatiile de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu