Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 septembrie 2013

Cum transfer contactele de pe iPhone pe Android

Ca la orice trecere de la un operator de telefonie la altul, apar surprize. Colegul meu, care folosea un iPhone 5, a descoperit ca telefonul este codat pe reteaua Orange si nu poate sa il foloseasca in Vodafone. Asa ca si-a cumparat un Samsung Galaxy SIV. A bagat cartela in telefon, insa avea nevoie de contactele din vechiul telefon. Asa ca m-a rugat sa ii transfer contactele de pe iPhone pe noul telefon cu sistem de operare Android.
Pare complicat la prima privire, insa e foarte simplu. Initial, in cautarile pe google, ce am gasit spunea ca se face prin iTunes. Uitandu-ma in iTunes, am vazut ca, de fapt, contactele se sincronizau automat cu iCloud. Am intrat pe iCloud.com, utilizand datele contului de pe iPhone si am vazut ca se pot exporta ca vCard. Deci am selectat toate contactele din meniu si le-am exportat intr-un vCard (aici sa nu faceti ca mine, sa incercati sa il deschideti, pentru ca se vor deschide pe rand toate contactele si doar cu tasta "esc" apasata cateva minute am mai scapat de ferestrele ce se deschideau - erau cateva sute de contacte ). Apoi faceti un cont nou de gmail, sau daca aveti deja unul, logati-va in el, mergeti in gmail si apoi in agenda, din meniu alegeti sa importati fisierul vCard creat anterior de iCloud si ati reusit sa aveti toate contactele din iPhone in contul de gmail. Tot ce mai aveti de facut este sa sincronizati in telefon contul de google, mai precis contactele si le veti avea apoi pe noul telefon cu sistem de operare Android.

4 comentarii:

  1. isi face sync pe iCloud pentru contacte, apoi intra pe site la pagina https://www.icloud.com/#contacts si da de la setari pe export vCard.

    Copie fisierul asta pe Android, il deschide cu un file manager si asta e tot. http://img96.imageshack.us/img96/8160/szpa.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. mda... am citit doar titlul, crezand ca ai nevoie de ajutor.. :)) e bun cum ai scris

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai simplu sa ti transferi contactele de pe iphone pe android sau invers.o super aplicatie si foarte simpla plus ca iti salveaza si contactele.

    https://itunes.apple.com/ro/app/syncsmart-cross-platform-contacts/id889274356?mt=8
    https://play.google.com/store/apps/details?id=ro.apparatus.syncapp

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand selectez toate contactele si dau exportati vCard nu imi apare nimic. Ce trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere