Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Doua concursuri cu premii in telefoane

In ultimele zile am dat intamplator peste doua concursuri cu premii in telefoane HTC :
- poti castiga un HTC One daca lasi un comentariu pe site aici. Trebuie sa te inregistrezi la ei si sa spui ceva, orice, insa numai un comentariu. Nu incercati sa postati mai multe ca se prind si va baneaza pe viata. Telefonul este varianta Google, un fel de Nexus facut de HTC.
- poti castiga unul din cele 10 bucati de  HTC One mini, cu carcasa desenata de David Koma. Trebuie doar sa aveti cont de twitter si un pic de talent la desen. Incercati sa creati un desen in stilul lui, puneti-l pe un telefon HTC One mini si postati poza pe twitter in conditiile specificate aici.
Bafta! Daca nu stiti cum arata telefoanele, dati click pe primul link.

2 comentarii:

  1. e un telefon foatefrumos arata foarte bine si chiar mias dori un telefoan ca acesta

    RăspundețiȘtergere
  2. indoresc unul foarte mult nu am avut nici o data un telefon performant nu mint am avut un nokiavechi tare si as vrea sa am unul fain si sa nu ma mai rada toti ca am un harb

    RăspundețiȘtergere