Faceți căutări pe acest blog

marți, 3 septembrie 2013

Sa vorbim vorbe

Dupa cum va ziceam, am trecut de la Orange la Vodafone. Trecere relativ usoara, mai putin pentru cativa colegi, care n-au putut sa isi transfere agenda din vechiul telefon, codat pe Orange, pe noul telefon, codat in Vodafone. Asa ca, singura solutie, (nu e revolutia) e sa puna cartela noua in telefonul vechi, copy-paste in telefonul vechi, pe rand, la toata agenda. Asa cum ati observat, telefoanele sunt codate, deci trebuie sa decodam cel putin vechiul telefon. Unul din colegii mei s-a dus la ei, a platit 10 euro la Lascar Catargiu, urmand ca cei de la Orange sa ii trimita codul de deblocare prin SMS. Care n-a mai venit de 4 zile. Acum, el m-a rugat sa il ajut sa vorbesc la Orange sa ma interesez ce se intampla. Ei bine, vorbeste, daca ai unde si cu cine. Nu ai numar in Orange, nu poti vorbi cu ei. Pentru Lascar Catargiu, google mi-a dat un numar 021 203 3000, pe care nu raspunde nimeni. Orange, pe site, n-are numere de contact sau le-a ascuns foarte bine. Pe mail am dat deja persoanei cu care tineam legatura de la ei, insa e in concediu, asa ca nu ma astept la ceva foarte rapid din partea ei.
Am hotarat sa ii contactez pe twitter, pe @orange_helper, sper sa fie ceva mai rapizi si sa imi raspunda.

LE: foarte rapizi pe twitter - numarul de contact pentru Orange este 021.203.33.33 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu