Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 octombrie 2013

Anvelope de iarna ieftine

Iarna a sosit mai devreme in tara si ne-a gasit iar nepregatiti, zilele trecute auzeam cum politia intoarcea soferi din drumul spre munte, pentru ca nu aveau masinile echipate cu cauciucuri de iarna. Avand in vedere ca si eu am nevoie, pentru ca mi-am vandut anvelopele vechi vara trecuta ( aveau un DOT din 2008, desi nu erau uzate foarte mult, insa am zis ca 5 ani de exploatare le ajunge), am inceput sa caut pe net. 
Am gasit un magazin de anvelope, cu preturi acceptabile, care vinde marfa de la mai multi producatori. Puteti gasi la ei cauciucuri de iarna produse de Bridgestone, Firestone, Kleber, Vredestein, Pirelli, Hankook, Viking, au chiar si promotii la anvelope de iarna.
Deci, daca cautati, gasiti la ei :
Trebuie doar sa urmati linkurile de mai sus si sa comandati. Tot la ei gasiti si jante de tabla sau jante de aliaj. Grabiti-va, marfa buna se vinde repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu