Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 octombrie 2013

S-a terminat si asta

Asta, adica saptamana...Maine ma duc sa imi montez cauciucuri de iarna, ceea ce va recomand si voua, daca nu pentru a evita amenzile, macar pentru siguranta voastra si a partenerilor de trafic. Le montez maine pentru ca, de saptamana viitoare va fi cam aglomerat prin service-uri. Eu am ales Firestone, este o marca medie a celor de la Bridgestone, sper sa ma tina cel putin 5 ani de acum incolo (nu fac multi km pe an, cele vechi m-ar fi tinut mai mult de 5 ani, pentru ca nu s-au tocit mult, insa data de fabricatie era din 2007/2008, asa ca am decis sa le vand ca second-hand).
Mai e o luna pana la Black Friday, insa lumea se inghesuie de acum cu ofertele. Daca cauti, poti gasi televizoare 3D de 55" Samsung la 1000 euro la promotie (ma indoiesc ca o sa mai gasiti la asa pret). Tableta Nexus 7, generatia de anul trecut, se gaseste pe la 800 lei (oare se poate si mai jos?). Un laptop bun, cu procesor i3, 4 GB ram, placa video dedicata, se poate gasi pe la 1800 lei (nu uitati de smecheria pe care v-am spus-o mai demult cu SSD - un SSD de 120 GB este destul de ieftin acum; anul trecut, de Black Friday a fost in jur de 300 lei, e posibil anul acesta sa ajunga tot acolo sau mai jos, ca pret).
La cinema apare Escape Plan cu Stallone si Arnold, daca va place "actiunea exploziva". Avanpremierele imi atrag mai mult atentia : Capitanul Phillips cu Tom Hanks (sambata), All is Lost cu Robert Redford (luni) si Jocul lui Ender cu Harrison Ford (miercuri), dar despre astea vorbim mai mult saptamana viitoare.
In incheiere va las sa vizionati ultimul trailer al filmului Captain America: The Winter Soldier .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu