Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 noiembrie 2013

Vineee weeekenduuuu

Am cateva intamplari inedite pentru voi, de saptamana aceasta :
1 - mai intai, un apel (analfabet) umanitar de la un popa :
"DOMNULE/DOAMNA DIRECTOR
               Cu sperana c nu v vei ntrista de ndrzneala nostr, facem un apel umanitar cretinesc pentru  continuarea lucrarilor de constructie la biserica cu hramurile  "Sf. Cuv. Parascheva, ,,Sf. Doctor  Tamaduitor Pantelimon i ,,Sf. M. Mc. Dimitrie- Iazu-Nou, com. Sipote, jud. Iasi, in vederea sfintirii din 2014. Avem nevoie mare de ajutorul dumneavoastr! De-a lungul anilor au mai existat perioade grele strbtute de naintaii notri cu ajutorul lui Dumnezeu i a Sfinilor Lui, perioade n care s-au construit biserici i mnstiri cu sprijinul i din milostenia poporului. Exemplul lor ne-a ndemnat i pe noi s apelm la dragostea friilor dumneavostr i s v cerem ajutorul. n vederea sfinirii bisericii din anul 2014 urmeaz a fi finalizate urmtoarele lucrri finalizarea gardului care mprejmuiete curtea bisericii, vruirea n interior a bisericii cu var alb i mbodobirea cu icoane, executarea de strani bisericesti, tencuieli interioare la casa social, alei betonate i alte mici lucrri de nfrumuseare.
              Cte puin de la fiecare, ajutorul dumneavostr de orice natur ( bani, materiale de construcie, etc.) pentru noi nseamn foarte mult. n biserica noastr, construit i pregtit pentru pictur, v invitm s v nchinai icoanelor  Sf. Cuv. Parascheva,  Sf. Mc. Pantelimon i Sf. Mc. Dimitrie, hramurile bisericii,  la care i noi ne rugm s fie mijlocitori n faa lui Dumnezeu pentru CTITORII ACESTUI SFNT LOCA. Ndjduim din suflet c ne vei fi alturi!       Preot Paroh Clugru Florin Aurel
Sediul: Sat Iazu-Nou,com. ipote, jud. Iai , Casa parohial, cod potal 707488, tel. 0760145563, 0752900697,0232273229
E-mail: clgr_florin@yahoo.com, parinteleflorin1980@gmail.com
Cod fiscal: 14661916
Cont bancar-al parohiei-: RO37BRDE240SV13369702400 BRD Iasi.
Alte telefoane: PRIMAR COM. SIPOTE Nicuriuc Ionel -  0763600597
PROTOPOP HIRLAU PR. CRACIUN NICOLAE 0232720760
EPITROP BISERICA NASTASE ION - 0232238317

Dumnezeu s v binecuvinteze!"

Oare de ce unii se plimba in limuzine de lux si altii cersesc pe la porti? De la anu' se va schimba ceva, sper.

2 - apoi, dl Bunescu s-a suparat pe mine, ca i-am propus alternative.
Nu-i nimic, o sa ii treaca! Ca idee, contul meu are o valoare de 5 ori mai mare decat telefonul lui. Daca nu era interesat ... putea sa zica simplu "Nu".
BTW schimb contul steam amintit mai sus cu telefon (gen Nexus 4, S3 sau peste ca performante) sau tableta (Asus/Nexus/Samsung 7" sau 10"). In bani il estimez la 1050 lei (cat cere el pe S3). Pentru schimburi, discutam. Pentru contact, folositi cu incredere adresa de mail.

3 - apare Rayman Fiesta Run pentru Android (pentru iOS a aparut deja in AppStore). Deoarece jocul anterior, Rayman Jungle Run mi-a placut foarte mult, la prima reducere de pret il voi avea in vedere.

4 - Nexus 5, versiunea cu 16 GB memorie interna, a aparut pe stoc in mai multe magazine online din tara. Este primul telefon cu Android 4.4 si are un pret de aproximativ 2000 lei. Il puteti gasi azi pe stoc la eMag, evoMag, pcfun. Se pare ca stocurile sunt limitate si se termina repede (la Altex nu mai e pe stoc, de exemplu).

5 - apar pe net primele pareri despre produsele Utok, dar nu toate de bine. Pacat ca cei de la Utok nu trimit mai repede produsele spre testare catre noi. Sper sa nu fie retinuti din cauza calitatii lor. Daca sunt slabe, asa cum apar primele pareri pe care le-am citit, oricum se va afla.

La Softpedia pe forum, despre unul din telefoanele lor, Utok 470Q :
"Asa, revenind la detalii l-am intrebat pe om cat il tine bateria si cat de mult il "freaca" si mi-a dat urmatoarele detalii:
- bateria il tine lejer 36 de ore dar nu a riscat sa ramana pe rosu cu bateria deoarece este telefon de munca,
- fiind telefon de munca a zis ca vorbeste zilnic la el 50 min cel putin,
- are in el 2 simuri unul pe o retea rosie cu minute si alte alea iar celalalt sim este de date de la stick-ul celor de la Rd si S (nu stiam ca exista posibilitatea asta, a zis ca sta ceva si pe net, de aceea a si ales varianta asta cu date foarte multe Imagine publicată de aici se gandeste el ca ii si consuma un pic mai mult bateria,
- suna, canta, are semnal, face poze, se aude bine ca si celelalte telefoane (totusi aici pot aparea discutii deoarece sunt telefoane dedicate pt. poze, sau pt redarea unui sunet de super calitate ),
- de miscat se misca foarte bine zice omul, l-am intrebat ce inseamna foarte bine si mi-a zis ca pe jocuri nu are probleme si mi-a dat cateva exemple, dar eu am retinut doar FIFA Imagine publicată a zis ca niciodata nu i-a inghetat/blocat ecranul sau vreo aplicatie/joc,
Una peste alta baiatul parea foarte multumit de el.
I-am facut si o poza sa vedeti despre ce vorbeam mai devreme cand am zis ca mi-a sarit brandu in ochi."


La Computergames pe forum, despre Utok 700S , o tableta ieftina pe 7" :
"Am luat Utok 700S - prima mea tableta Android. Am dat jos jocul Race driver care vrea 1.5GB spatiu. In tableta am un uSD de 32GB. Cum pot spune jocului sa se instaleze acolo ?
Din cate am observat, cei 32GB apar ca EXTSD iar memoria interna a tabletei apare SD. Am mutat instalarea initiala a jocului (de 50MB) pe SD, dar asta nu a rezolvat nimic. Am reinstalat jocul - nu apare optiunea sa instalez aici sau acolo - doar se instaleaza si atat. Deci cum pot face ca jocurile sa se foloseasca de spatiul de pe uSD?
2. Pe uSD am pus niste carti in format epub, ca se le vada tableta. In aplicatia Kobo i-am dat sa scaneze tableta + uSD si a gasit 130carti. I-am dat sa importe cartile in aplicatie (vreo +20carti sunt pe tableta) si dupa 7-8ore (cam de la ora 23 pana la ora 06) a ajuns doar la 11%. wtf ??? Ce se intampla ? E tableta asta atat de nasoala incat merge atat de prost ? Cardul este de clasa 10 - daca era de clasa 4, ziceam ca el este de vina.
Ma bucur ca am luat ieftiniciunea asta - inainte de achizitie credeam ca o sa fac marea si sarea cu tableta. Buci - doar citit stiri pe net, youtube si muzica. Si daca ar merge, sa citesc si carti pe ea. Per ansamblu, sunt dezamagit de trezirea la realitate / de asteptarile mele mari. Da, daca luam Nexus sau Ipad importa mai repede cartile alea si jocurile se miscau fluid. Si ? Tot atata treaba faceam cu ea. Ma gandesc din ce in ce mai mult sa imi iau un ebook reader si astalavista."

"Am avut atat de mare incredere in brandul Utok incat am luat 2. Apoi am aflat ca e tableta celor de la Skin, deci romaneasca sadea. As fi preferat sa fie un chinezism sadea, de aceea m-am si ferit de Serioux, E-boda & shit. (am muscat-o big time).
Multumesc de lamuriri punisher, Hayabusa & Mirmar. Stiu ca la banii astia niciun telefon decent nu iei, daramite o tableta.
Atunci o sa ramana asa, ca un meniu de update nu am vazut. (check for new updates sau ceva)
Am o nelamurire crunta legata de Android: daca apas pe butonul home, aplicatia in care eram este inchisa sau doar minimizata ? Ca din logica mea, butonul cu ferestrele interpuse imi permite sa deschid 2 aplicatii simultan - sa zic Chrome & vremea. Dar daca sunt pe browser si apoi deschid vremea, cand ma intorc in browser, reincarca pagina unde eram. Deci ? Intreb doar pt consumul de resurse, ca lag-ul e la el acasa, dar pt copii merge. "

6 - WOWbiz scoate Romania din criza...a descoperit contul lui Ceasca cu sute de miliarde de euro... de luni va scadea cursul euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu