Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 15 ianuarie 2014

Unboxing Allview P5 Quad

Povesteam de Craciun cum sa faci un ban in plus, pe perioada asta de criza, cu Cosmote si cu abonamentul lor la promotie, Free L. Ei bine, eu am trecut azi la Free L de la Smile (aveam 500 MB si plateam 13 euro si ceva, acum platesc 15 euro, am 2 GB la viteza maxima si convorbiri si mesaje nelimitate in toate retelele). Din pacate, aprovizionarea cu telefoane in reteaua Cosmote e cam dezastru, n-am reusit sa gasesc nici unul din telefoanele amintite in articolul precedent, asa ca am luat un Allview P5 Quad si o casca bluetooth Plantronics ML10. Aveam 3 telefoane vechi pe acasa, Nokia 1616, in schimbul carora Germanos mi-a dat credit de 15 euro x 3 = 45 euro, avand in vedere vechimea in retea si abonamentul meu precedent, am mai beneficiat de 560 lei bonus si am luat telefonul si casca platind doar 8 lei. 
Allview P5 Quad este un telefon 3G dual sim stand-by, adica daca vorbesti pe un sim, celalalt va fi trecut in stand-by si va apare ca inchis daca suna cineva pe numarul respectiv. Specificatiile sunt de top, amintesc aici de procesor Cortex-A7, 1,2GHz Quad Core, GPU PowerVR SGX 544/OpenGL ES 2.0, memorie RAM 1 GB, memorie interna pentru aplicatii 4 GB, extensibila cu un card microSDHC pana la 32 GB, ecran de 4.5" cu rezolutie de 960X540 px, 240 dpi, Android 4.2.1 (update-ul e pe site din 18.12.2013), baterie de 2100 mAh, Wifi b/g/n si Bluetooth 4.0.
Cutia in care vine telefonul contine telefonul, bateria, cablul de date si incarcatorul la priza (care se foloseste in combinatie cu cablul de date) 5V la 2A, casti cu comenzi pe fir, o folie de pus pe ecran, garantia, manualul de utilizare si un cod pentru Bitdefender Mobile Security.
Apropo, se pare ca azi nu e ultima zi de promotie la abonamentul Free L, perioada va fi prelungita pana la sfarsitul lunii. Inca nu este oficial, azi dupa ora 15 se va anunta si in magazine.
P5 Quad il gasiti in magazine la pretul de aproximativ 750 lei, Plantronics ML10 se gaseste pe la 75 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu