Faceți căutări pe acest blog

joi, 16 ianuarie 2014

Veste proasta de la GlobeHosting

Poate ati observat in stanga un banner mic de la GlobeHosting cu gazduire web. Ei bine, ei sunt cei care vindeau domenii ro.com la preturi bune. Eu am aflat de ei de la Arhi si am cumparat un domeniu, urmand ca anul acesta sa imi trec blogul pe domeniul proaspat cumparat. Din pacate, am aflat acum cateva zile, de la ei (si aici jos palaria, pentru ca puteau sa "mearga pe burta" si sa nu zica nimic) urmatoarele :
 
" Incetare parteneriat CentralNic privind .ro.com
Datorita faptului ca domeniile ro.com sunt banate de catre Google Adsense pentru a 2-a oara in decurs de 3 luni, aceasta situatie fiind si in prezent, GlobeHosting Romania a decis sa renunte la parteneriatul avut cu CentralNic privind distribuirea acestei extensii pe piata din Romania, incepand cu data de 16.01.2014. Incercarile de tratative dintre Google si GlobeHosting au esuat si au fost limitate, extensia nefiind proprietatea GlobeHosting.
Consideram ca este in beneficiul clientilor de a renunta acum la o extensie pentru care nu putem garanta in viitor buna functionalitate, GlobeHosting fiind terta parte intr-un parteneriat.
Extensia .ro.im este in proprietatea GlobeHosting de 6 ani si nu au fost niciodata banate de catre Google Adsense sau de catre alt serviciu, fiind direct implicati in protejarea si administrarea acestei extensii.
Am pregatit 2 variante de masuri compensatorii pentru clientii care au inregistrat domenii ro.com:
- Inregistrarea pe o perioada de 3 ani a unui domeniu ro.im
- Returnarea integrala a banilor
Va multumim pentru intelegere si va asiguram de intregul suport privind mutarea imediata a domeniilor dvs pe ro.im sau returnarea urgenta a banilor."

Daca ati facut ca mine, aveti 2 optiuni, eu am ales-o pe a doua. Am trimis mail azi si tot azi am primit raspuns ca a fost efectuat transferul catre contul meu.

2 comentarii:

  1. Pai si ce garantie avem ca pe ro.im nu o sa se intample pe viitor la fel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am cerut banii inapoi. Fiecare e liber sa aleaga ce crede ca e mai bine pentru el.

      Ștergere