Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 mai 2014

Black Friday de primavara la Altex

Azi am aflat de la radio ca vor fi ceva promotii la Altex si la Media Galaxy. De Altex de la radio, de Media Galaxy de la Radu. Asa ca am scris catre Altex Afiliere o scrisorica :

Draga Altex afiliere
Asa cum probabil stiti, eu fac afiliere pentru voi. Am aflat de la radio ca azi vor fi ceva promotii deosebite, in stil Black Friday.
Este vorba de promotii in magazin, sau sunt valabile si online?
Asta ca sa stiu daca opresc sau nu Adwords, ca sa nu arunc banii degeaba.
Daca sunt valabile si online, care sunt landing pages? Asta pentru a le promova.
Si inca ceva...avand in vedere istoricul afilierii de Balck Friday de la voi, noi primim comisioane pentru vanzarile de azi sau nu, ca de obicei?
Multumesc

Asa cum va spuneam acum cateva zile, pentru Altex fac afiliere, adica le fac reclama. Mai mult prin Adwords, mai putin pe blog, insa comunicarea cu ei, de cand a plecat Serban de la ei, este foarte proasta. In afara de newsletter-ele pe care le trimit abonatilor, catre mine ca afiliat nu a mai ajuns nici o informatie suplimentara, pe mailul cu care m-am inregistrat ca afiliat.
Completez aici scrisorica: ...nu era normal sa fim anuntati pe mail despre asta, noi cei care facem pentru voi afiliere? De pe blog nu aveam cum sa aflam, ca nu s-a mai postat din ianuarie pe el, pe mail nu am fost anuntati, cum facem de acum incolo? Sunam noi din cand in cand si intrebam daca vor fi noutati in viitorul apropiat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu