Faceți căutări pe acest blog

luni, 29 septembrie 2014

1000 comentarii - giveaway

Am observat de curand ca am trecut de pragul de 1000 de comentarii pe acest blog, asa ca am decis sa il premiez pe autorul comentariului. Din pacate, este ceva mai greu, deoarece multi dintre cei care comenteaza si au bloguri uita ca trebuie sa isi puna undeva, in sectiunea "Contact", o adresa de mail, macar. Este ceva destul de des intalnit si e pacat, pentru ca viata iti rezerva uneori ocazii bune, pe care poti sa le ratezi astfel. 
Eu am "sapat" un pic si cred ca l-am gasit pe alt blog, sper sa fie persoana pe care o caut, pentru ca nu am alta solutie decat sa dau un mail la o presupusa adresa de contact si sa sper ca omul e cinstit si imi raspunde confirmand sau infirmand ca este cel pe care il caut.
Premiul nu este extraordinar, insa putea fi si atunci nu ar fi pacat sa pierzi ceva valoros, doar pentru ca uiti sau neglijezi sa pui o modalitate de contact pe site?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu