Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 noiembrie 2014

Cateva idei despre Black Friday

....din perspectiva unui lucrator in magazinul eMag:
"Haideti sa va zic cateva chestii pe care le-am aflat si eu. Lucrez la Emag de aproape jumatate de an deci este primul meu Black Friday in cadrul companiei. Primul lucru ar fi sa va spun ca angajatii nu au voie sa cumpere produse de Black Friday tocmai pentru a nu exista discutii de genul asta. La ora 6.52 erau deja logati pe site 60000 utilizatori iar stocul pentru produsele bomba era de 500 bucati, daca faceti un calcul simplu va veti da seama cum au disparut produsele intr-un minut.Si va spun asta pentru ca am verificat informatia. Iubitul meu a vrut sa cumpere si el un Iphone 5 pe care sa mi-l faca cadou de Craciun si era la fel de indignat ca voi ca la ora 7 era stoc epuizat, drept pentru care am verificat cate produse au fost vandute. Mai trebuie sa intelegem k Black Friday este o strategie de marketing nu una de vanzari si ca din pacate nu se poate sa multumeasca toti clientii. La ora 18.00 ieri erau facute pe site 280000 de comenzi, oricat de mult am vrea sa va raspundem in timp real nu se prea poate. Pentru cei care au platit cu cardul si au avut probleme asta a fost o problema Payu nu una Emag. Durata mare a timpului de livrare e data de numarul mare de comenzi, trebuie sa fim realisti nu se pot livra 280000 de comenzi instant. In plus sa stiti ca au fost Iphone 5s si la 1999 lei si s-au dat in 10 minute.Nu le iau apararea dar pe de o parte trebuie sa intelegeti si voi amploarea fenomenului."
Sper ca v-ati lamurit acum de ce au disparut repede produsele cu reducere mare, de pe stoc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu