Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 noiembrie 2014

Cele mai ieftine baterii externe

Avand in vedere ca sotia s-a pus stapana pe vechea mea baterie externa, ma uitam zilele astea dupa una cat mai ieftina si cu capacitate cat mai mare, ca sa imi pot incarca telefonul de cel putin 3-4 ori. Din toate magazinele online vizitate, doar la doua am vazut preturi bune: cel.ro si pcgarage.
Ca sa fac o mica triere, baterii externe de :
- pana in 4000 mAh gasiti de la 25 lei in sus;
- intre 4000 - 8000 mAh gasiti de la 39 lei in sus;
- peste 8000 mAh gasiti de la 59 lei in sus.
Eu am ales-o pe aceasta, e cea mai ieftina baterie externa de 8400 mAh si sper sa tina 3-4 incarcari de telefon. Din poza pare ca nu e prea mare, voi face o comparatie cu cea veche de 4400 mAh, dar banuiesc ca va fi tot pe acolo ca dimensiuni. O sa revin in cateva saptamani cu un review.
Nu uitati ca, la pcgarage, daca comandati ceva, cu codul LPSQISOD obtineti o reducere de 1% din valoarea cosului, daca produsele nu sunt deja la promotie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu